preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braće Radić" Pridraga

Login
Oglasna ploča
Anketa
Koliko vremena dnevno provodiš na Facebooku?




Arhiva dokumenata
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vrijeme

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 10. 2016.

Ukupno: 38187
Danas: 1
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OLIMPIJADA STARIH IGARA
Autor: Ivana Kolega, 20. 5. 2015.

Kako bi smo sačuvali stare običaje organizirali smo olimpijadu starih igara 1., 2., 3. i 4. razreda .Natjecali smo se u 8 igara gdje je bila potrebna preciznost , snaga i brzina. Organizatorica igara je naša razrednica Nataša Božin.Jako smo joj zahvali jer smo zbog nje osjetili čar starih igara i shvatili da su stare igre zabavnije nego današnje.

 

Ema Zubčić , učenica 3. razreda


BACANJE   POTKOVE                                                                                                                

 CILJ  OVE  IGRE  JE  BACITI  POTKOVE  DONJIM  IZBAČAJEM  IZ  RUKE I  NABACITI  IH NA ŠTAP VISOK  36 cm. POSTAVLJEN JE NA STAZI POD BLAGIM KUTOM  TAKO DA JE VRH  7,5 cm  BLIŽI BACAČU OD PODNOŽJA. OBIČNO SE KORISTE  ZAMJENSKE  POTKOVE DOSTUPNE U NEKIM SPORTSKIM TRGOVINAMA.

PRAVILA IGRE

OVU  IGRU  OBIČNO IGRAJU 2 IGRAČA POJEDINAČNO ILI 4 IGRAČA U PAROVIMA NA RAVNOJ ČISTOJ  ZEMLJANOJ POVRŠINI.

      BACANJE KAMENA S RAMENA

Pravila: Svi natjecatelji bacaju isti kamen s iste udaljenosti. Pobjednik je onaj natjecatelj koji najdalje  baci kamen.

Materijal: kamen i metar

      POVLAČENJE KONOPA

 

Pravila: Svaka ekipa mora imati isti broj natjecatelja. Kada sudac da znak obje ekipe podižu konop s tla, na drugi znak ekipe nategnu konop,a  na treći povlače konop. Pobjednička ekipa je ona koja odvuče  protivničku ekipu preko granične crte.

Materijal: konop i oznaka na konopu

     Trlja

Trlju igraju dva igrača, svaki koristi tri predmeta koji se razlikuju od protivnikovih.  Igrač osvaja bod nakon što je svoje predmete postavio na jednu od crta kojom su povezani vrhovi kvadrata

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju